Klachtenregeling
Laatst gewijzigd op:
10 juli 2025
10 juli 2025
1. Doel van deze klachtenregeling
Deze klachtenregeling heeft als doel om klachten van opdrachtgevers, partners of andere betrokkenen op een zorgvuldige, transparante en vertrouwelijke manier af te handelen.
2. Indiening van de klacht
Een klacht kan worden ingediend via e-mail of schriftelijk per post. Vermeld daarbij altijd:Uw naam en contactgegevensEen duidelijke omschrijving van de klachtDatum en, indien van toepassing, betrokken medewerkers of locatie.
Contactgegevens voor klachten:
📧 info@phoenixsecurity.nl
📬 Phoenix Security – t.a.v. Klachtenafhandeling
Postadres:
A. Moenstraat 7,
1022KH Amsterdam
Contactgegevens voor klachten:
📧 info@phoenixsecurity.nl
📬 Phoenix Security – t.a.v. Klachtenafhandeling
Postadres:
A. Moenstraat 7,
1022KH Amsterdam
3. Bevestiging en behandeling
U ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging van ontvangst van uw klacht.Wij streven ernaar om de klacht binnen 14 werkdagen inhoudelijk af te handelen.Indien meer tijd nodig is, ontvangt u hierover tijdig bericht met toelichting en verwachte afhandelingstermijn.
4. Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden strikt vertrouwelijk behandeld. Informatie wordt uitsluitend gedeeld met betrokken medewerkers voor de afhandeling van de klacht.
5. Evaluatie en verbetering
Elke klacht wordt intern geëvalueerd. Waar nodig passen wij procedures of werkwijzen aan om herhaling te voorkomen.


Veilig met 24/7 toezicht
Monitoring en Ondersteuning
Wij houden uw locatie continu in de gaten en bieden ondersteuning waar en wanneer u die nodig heeft.